Klik på de to links og følg stillingerne i forårets slutspil.

Oprykningsspil

Nedrykningsspil

Pressemeddelelse: Ny energi til Jammerbugt FC

4e02d896befcf51aed4e02187dd1211e.jpg
02-05-2016

Jammerbugt FC/Jetsmark IF bestyrelse og klubbens cheftræner Frode Langagergaard har i dag indgået aftale om, at der skal tilføres ny energi til klubbens divisionshold på trænersiden.

Der er derfor indgået aftale om, at Frode Langagergaard stopper som cheftræner, og at nuværende assistenttræner Martin Pedersen overtager cheftræneransvaret pr 1. maj.

Klubbens formand Finn Larsen udtaler 'Frode har gjort et rigtig godt stykke trænerarbejde i sin tid som cheftræner hos os. Frode har fået samlet et ungt og stærkt hold, men et hold der burde stå bedre end de seneste resultater viser. Det er vores opfattelse, at der er flere kræfter i holdet, og vi skal have udløst disse ressourcer og omdannet dem til resultater på banen. Truppen skal have ny energi tilført, hvilket vi vælger at gøre ved at lave et trænerskifte.

Martin kender holdet og dets potentiale, og Martin er topmotiveret for at arbejde målrettet for en bedre placering i divisionen. Martin Pedersen overtager derfor trænerrollen frem til sommer, hvorefter der skal findes en mere permanent løsning. Vi vurderer i bestyrelsen, at vi må handle nu og her for at optimere holdets indsats og resultater for den sidste del af sæsonen.'

Bestyrelsen for Jammerbugt FC/Jetsmark IF